Dead

Publicerad 2013-12-11 07:39:17 i VARDAG,

Gårdagen var hur lång som helst , jobbig men rolig. Middagen blev lyckad till slut och alla åkte från skolan vid 21 tiden. Var så hungrig och hade bara ätit frukost så mamma körde mej till Max där jag fick äta, så gott! Kom hem, kasta av mig allt och tvättade bort sminket sen somna jag på fem sekunder strax över 22. 
Jag typ blev stolt över mig själv igår.. Jag har scenskräck och jag sjöng inför typ 40 pers igår och kom ut skakande haha , folk sa iallafall att de va bra så får nöja mig med det. Vaknade halv sex imorse för att plugga till biologi provet , ska sminka mig och springa till vagnen nu. Mår inte alls bra , ska göra provet och gå hem. Love 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En bloggis fylld av åsikter, inspiration, träning och outfits. Kramiz

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela