Tomorrows scheduele

Publicerad 2013-12-09 20:00:11 i VARDAG,

08.15 lämna alla väskor i skolan 
08.40 möta David & gå till hermods gymnasium 
09.00 hermods 
12.15 äta lunch med min värd 
Tillbaka till skolan 
14.00 bodyattack pass på nordicwellness
15.15 vara tillbaka i skolan 
Laga maten och förbereda inför Nobel/föräldrarmiddag vi håller i
18.00 middag 
Ca 19.00 jag och natalie sjunger 
20.00 slut
Städa
Ca 21 hemma 

Lång dag som jag ser fram emot. Är dock lite smått nervös inför förmiddagen som jag ska spendera i mitt blivande gymnasium. Lite segt att jag är den enda som har ansökt till ekonomi programmet och alla andra till samhäll .. Well dagen blir grym hursomhelst 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

En bloggis fylld av åsikter, inspiration, träning och outfits. Kramiz

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela